Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asistente Administrativo

Asistente Administrativo, para empresa del rubro SEGURIDAD ELECTRÓNICA. Se trata de una propuesta fija, 100% presencial. Responsabilidades: * Tareas de ...


Montevideo

Publicado a month ago

Secretario/a Administrativo/a para Clínica de Salud Emocional.

Se busca Administrativo/a - Secretario/a para Clínica de Salud. Estamos en búsqueda de personas motivadas y comprometidas para integrarse a nuestro equipo y ...


Desde Patricia Conserva - Coaching Emocional y Nutricional - Montevideo

Publicado a month ago

Asistente de Dirección

Asistente Ejecutiva Solo para quienes quieran integrarse a un equipo dinámico! Se requiere una avalada experiencia laboral en el cargo, personas organizad...


Montevideo

Publicado a month ago

ASISTENTE - SECRETARIA

Búsqueda: Se busca mujer joven con buena presencia, estudiante o egresada, de Secretariado, Administración o Ingeniería. Deberá contar con buen dominio de ...


Montevideo

Publicado a month ago

Administrative Assistant

Administrative Assistant
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

The Administrative Assistant works as a multi tasked position and performs a variety of duties at the office. His main aim is to run the company smoothly and to assist the HR Manager of the company. The responsibilities he has to perform on a daily basis include the following tasks:

• Attending phone calls in English from customers in the US, UK and Canada.

• Doing weekly Time Reports.

• Organising the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment.

• Maintaining the condition of the office and arranging for necessary repairs.

• In charge of billing and accounting duties.

• Using scanner and processing documents.

• Maintaining office files and documents.

• Finding best solutions to overcome any hurdles in the company.

• Planning and scheduling meetings.

• Helping in recruitment processes.

• Replying to the emails received by the clients.

• Reports to the HR manager.

Skills required:

• Knowledge of accounting, HR management, administrative tasks.

• English: very advanced (effective written and verbal communication skills)

• Computing skills (MS Office)

We are looking for:

• *110% commitment

• *effective written and verbal communication skills in English

• *great sense of detail

• *Experience not required

• *Full time availability


Nivel Jerárquico: Empleado

Horario: Full time

Requisitos


Conocimientos:

Idiomas:
  • Inglés
Administrative Assistant
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-03-29T08:02:40.240Z