Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

ANALISTA DE ECOMMERCE SENIOR

Seleccionamos: Analista de eCommerce. Orientamos nuestra búsqueda a perfiles altamente analíticos y orientados a los detalles, con dominio avanzado de Excel...


Desde Chic Parisien - Montevideo

Publicado 2 months ago

Analista de Datos Jr.

En La Banca estamos formando un nuevo equipo de trabajo, te invitamos a que seas parte de Inteligencia Comercial, un área en pleno desarrollo. Buscamos Anal...


Desde LA BANCA - Montevideo

Publicado a month ago

Administrativo Auxiliar de Comercio Exterior - Data Entry (temporal)

Para nuestro cliente líder en Uruguay en el rubro retail seleccionamos: Auxiliar de Comercio Exterior. El objetivo de la posición implica asistir al depart...


Desde Randstad Uruguay - Montevideo

Publicado a month ago

Asistente de Inteligencia Comercial

En Pagnifique nos encontramos en búsqueda de un Asistente de Inteligencia Comercial para incorporar a nuestro equipo. Si contás con un perfil analítico, dis...


Desde Pagnifique - Montevideo

Publicado 2 months ago

Asistente Administrativo

Asistente Administrativo
Empresa:


Puestos Vacantes:
2

Jornada Laboral:
Indiferente

Detalles de la oferta

Who we are?

AstroPay is the only 360 payments technology platform for Latin America Asia and other emerging markets.

What we are looking for

AstroPay is looking for an Administrative Assistant, full-time results-driven talent for our growing Operation team in Montevideo. The ideal candidate is client -focused and able understand the data gathered. We are a fast-paced company seeking candidates who want to grow with us.

What you'll do


• Answer to queries from the users of our clients
• Resolve cases raised daily.
• Give effective answers in the shortest possible time while ensuring the quality of them.
• Resolve inquires from the internal client.
• Detect and evaluate possible points of improvement, in both procedures and response level, that improve the customer experience.
Requirements

• Excellent/ High level lo English, written and oral. Exclusive requirement.
• Office package.
• Knowledge of Portuguese is a plus.

Soft Skills:
• Customer focused
• Analytical capacity
• Exceptional communications skills and ability to solve thought problems.
• Results driven-
• Ability to work under pressure-
• 2+ years of Customer Support previous experience.
• Ability to prioritize.
• Teamwork.
• Proactive.


Nivel Jerárquico: Empleado

Horario: 8 horas

Requisitos



Idiomas:
  • Inglés
Asistente Administrativo
Empresa:


Puestos Vacantes:
2

Jornada Laboral:
Indiferente

Built at: 2024-04-24T14:43:40.029Z