Customer Service Representative in English and French

Customer Service Representative in English and French
Empresa:


Jornada Laboral:
Completa

Customer Service Representative in English and French

Detalles de la oferta

We are looking for Customer Service Representatives to join our team!
• French speaker

Do you have a customer care instinct? Do you enjoy achieving goals? Are you a team player?
If the answer is yes, apply! We have a great opportunity for you!

Service Team is in charge of Customer Care, our agents will be in contact with between 30 and 60 students every day through outbound calls and e-mails to offer a solution for the issues the students may have. Our agents provide solutions related to both service and technical support.

Requirements:
• French and English fluent speaker.
• Previous experience in customer care.
• Team work
• Technical knowledge
• Assertive
• Service oriented
• Sales skills

The working hours for this position are:
• Sunday to Thursday from 10am to 5pm

We offer a very competitive salary, stability and the best working environment.

Established in 2000, eTeacher Group creates and operates leading virtual schools throughout the world. eTeacher specializes in large scale operation of online teacher-led classes. We work with leading professionals every step of the way, from recruiting teachers and developing content, to marketing, sales, and operations.

A virtual institute is a business. It has to be planned like a business, built like a business, marketed like a business and run like a business. Each one of these areas require expertise and determination. This is what eTeacher does.


Nivel Jerárquico: Empleado


Horario: 10 a 17 - Domingos a jueves


Área:

  • Atención al Cliente / Atención al Cliente
  • Comercio – Mercadeo – Ventas / Comercial / Ventas
  • Comercio – Mercadeo – Ventas / Ejecutivo de Cuentas
  • Comercio – Mercadeo – Ventas / Venta de Servicios
  • Educación – Docencia / Docencia – Lenguas Extranjeras
  • Oficios – Servicios Varios / Back Office
  • Tecnologías de la Información / HelpDesk / Soporte Técnico
  • Tecnologías de la Información / Sistemas Operativos
  • Trabajo telefónico – Call Center / Call Center
  • Trabajo telefónico – Call Center / Telemarketing

Requisitos


Conocimientos:

  • Atención Telefónica y/o Recepción
  • Atención al Cliente
  • Call Center


Idiomas:

  • Inglés
  • Francés


Estudio Mínimo Necesario: Técnico Profesional Incompleto

Áreas de estudio:

  • Educación
  • Contabilidad/Auditoría
  • Computación - Sistemas - Programación
  • Comunicación Audiovisual
  • Marketing Digital / Online
  • Marketing / Mercadotecnia


Edad: Desde 18 Hasta 70 Años

Ofertas Relacionadas

Agente inmobiliario

Estamos incorporando Agentes a la red inmobiliaria más grande del Uruguay! RE/MAX Compañía líder de servicios inmobiliarios a nivel mundial Selecciona para...


Desde Remax Conecta - Montevideo

Publicado hace 24 días

Asesor comercial maldonado

En Más Ventas - Dalfenur Seleccionamos: Asesor Comercial para el departamento de Maldonado! Este llamado es abierto y contempla lo establecido por la Ley 1...


Desde Dalfenur - Maldonado

Publicado hace 23 días

Vendedor de ecommerce para tienda online de tecnología

- Quienes somos? Somos TodoOfertas.com, una tienda multi rubro con mayor foco en tecnología, e-commerce, telefonía, electrodomésticos y más. Contamos con dos...


Desde TodoOfertas.com - Montevideo

Publicado hace 5 días

Vendedor/a

Somos la principal empresa de Cementerio Parque y cremaciones de nuestro país. Durante los últimos 26 años miles de familias han confiado en nuestro servicio...


Desde Parque del Recuerdo - Montevideo

Publicado hace un mes