Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

ASISTENTE - SECRETARIA

Búsqueda: Se busca mujer joven con buena presencia, estudiante o egresada, de Secretariado, Administración o Ingeniería. Deberá contar con buen dominio de ...


Montevideo

Publicado 2 months ago

administrativo/a

Empresa ubicada en la zona de Nuevo París solicita administrativo/a para tareas de facturación, manejo de cuentas corrientes, etc y apoyo logístico. Es impr...


Montevideo

Publicado 2 months ago

Encargado de Administración para grupo de Estaciones de Servicio

Se busca Encargado de Administración y Contabilidad. Requisitos: * Persona idónea en Administración * Preferentemente mayor de 30 años de edad. * Dis...


Montevideo

Publicado 2 months ago

Administrativa para Empresa Importadora

La Persona: Orientamos la búsqueda a persona con formación administrativa (EDA, UTU o afín) con experiencia previa en cargo similar. Requerimos buen manejo...


Montevideo

Publicado 2 months ago

Office Manager
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

Duties and Responsibilities:

· Responsible for review and preparation of supply requests and optimizing use of supplies.

· Filing System and electronic records organization.

· Building a productive office schedule.

· Provides reports and presentation with data provided by different departments around retention, layouts efficiencies, retention turnover, client satisfaction, employee satisfaction etc.

· Keeping management informed with summarized reporting.

· Budgeting office expenses.

· Monitoring and improving on office policies.

· Involved in preparing annual budgets, expenditure scheduling and analyzing variances.

· Arranging staff meetings.

· Staff Appraisals.

· Working closely with the Delivery Manager.

· Upper level review on Payroll.

· Other related to the position.

Qualifications

· At least 2 years of experience in same or similar position.

· Comfortable with communicating in English, in both written and verbal.

· Proficiency with Microsoft Excel.

· Capable of working under pressure.

· Exceptional problem-solving skills.

· Excellent time management skills and ability to multi task and prioritize work.

· Strong interpersonal and communication skills, with a proven ability to positively interact with staff and clients.

· Commitment, team work, integrity and accountability.


Nivel Jerárquico: Empleado

Salario Nominal: Desde $ 46500 Hasta $ 57000

Horario: 10 a 19

Requisitos


Conocimientos:

Idiomas:
  • Inglés
Office Manager
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-04-23T16:49:02.041Z