Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Representante de Atención al Cliente

Somos una Empresa líder del rubro Contact Center, buscamos incorporar agentes telefónicos. El cargo requiere la recepción y asesoramiento de clientes de for...


Desde MULTILINE CONTACT CENTER - Montevideo

Publicado 2 months ago

Telemarket preferentemente con experiencia

Nos encontramos en la búsqueda de Telemarket para sumar a nuestro equipo de trabajo! Somos una empresa que comercializa equipos de seguridad para una multin...


Montevideo

Publicado 10 days ago

Operador Telefonico Zafral (teletrabajo)

Orientamos nuestra búsqueda a personas con buena dicción, buena presencia, responsables, puntuales, vocación de servicio, trabajo en equipo, buen relacionami...


Montevideo

Publicado 4 days ago

ADMINISTRATIVA / TELEFONISTA

La búsqueda se orienta a una persona de 20 a 30 años, deberá residir en Montevideo, con buenas presencia y vocación de servicio. Manejo del trabajo bajo p...


Montevideo

Publicado 10 days ago

Syngenta: Contact Center HR Analysts

Syngenta: Contact Center HR Analysts
Empresa:


Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

Syngenta is a world-leading agribusiness company committed to improve global food security. If you are interested in professional development, we have opportunities for you.

Requirements:

Business Administration or HRA students. A minimum of 1 year of experience in a customer facing services roles at Shared Services Centers or Multinational Companies. Advanced Level of English.

Main responsibilities:

Handle, research, and resolve client requests from the broad range of service channels.
Be knowledgeable and confident in Tier 0 in order to advise and support clients seeking "know how".
Accountable for owning the client experience and ensuring satisfactory fulfillment of cases for their area.
Ensure any follow-up work related activities are completed to agreed timescales.
Answer general questions, provide education, and offer service to clients in a professional and courteous manner.
Achieve productivity and quality performance expectations outlined by service metrics.
Support additional duties (e.g. tier 2) as necessary in high volume periods.


Nivel Jerárquico: Empleado

Requisitos

Syngenta: Contact Center HR Analysts
Empresa:


Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-03-29T07:10:47.286Z