Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Project Manager

Buscamos incorporar a nuestro equipo de tecnología Project Manager Tenemos un desafío para quienes les apasiona trabajar en equipo, con responsabilidad y co...


Desde Eightroom - Montevideo

Publicado 2 months ago

Técnico de Soporte Junior

¡En AT tenemos una oportunidad para que te sigas desarrollando en el área de infraestructura informática! ???? Buscamos personas comprometidas, que promueva...


Desde AT - Innovando Juntos - Montevideo

Publicado 2 months ago

Técnico de Soporte

Se integrará al equipo para asesorar interna y externamente en proyectos orientados a soluciones de CCTV, intrusión, sistema de control de incendio, control ...


Desde Security Market - Montevideo

Publicado 2 months ago

Analista Junior Datos Maestros

DENTRO DE SUS PRINCIPALES RESPONSABILIDADES SE ENCUENTRA: \- Mantenimiento general de los datos en los sistemas de gestión de varias empresas: por ejemplo, ...


Desde MATRIZ - Montevideo

Publicado 2 months ago

Technical Support Analyst

Technical Support Analyst
Empresa:

(Confidencial)



Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

Under general supervision, responsible for responding to moderately complex customer inquiries regarding company products. Analyzes problems using diagnostic tools to identify problem area(s) and recommend corrective action. Recommends solutions to customer application questions. Track problems so that recurring problems can be reported to product development. Interfaces with other departments including associates and suppliers to resolve customer problems. Follows-up and escalates unresolved problems to ensure resolution is accomplished and tracks calls to identify trends and provide feedback to internal departments and to customers.

Requirements:

Minimum 3 years related experience.

Advanced computer software skills (Windows Server, UNIX, SQL will be considered a plus)

Good written and verbal communication skills; ability to handle multiple projects simultaneously.


Nivel Jerárquico: Empleado

Requisitos

Technical Support Analyst
Empresa:

(Confidencial)



Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-04-19T20:41:12.413Z