Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Supervisor Administración de Sistemas de Información

Seleccionamos Supervisor de Administración de Sistemas de Información para incorporarse al equipo de Tecnología de la Información y Comunicaciones Orientamo...


Desde Abitab - Montevideo

Publicado a month ago

Especialista Linux

¿Quieres sumarte a una empresa líder en tecnología, con excelente ambiente laboral y oportunidades de desarrollo? ¡En Arnaldo Castro tenemos un lugar para t...


Desde Arnaldo C. Castro. - Montevideo

Publicado 2 days ago

Soporte Técnico

Técnicos Informáticos e idóneos. Se busca personal egresado de tecnicaturas informáticas, preferiblemente contar con las siguientes habilidades: \-Atención...


Montevideo

Publicado 2 months ago

ACTIVO: Team Lead- Web Development

Since 2016 ACTIVO provides marketing, development and customer support services to international companies with headquarters in Latin America. We are a team...


Desde Advice - Montevideo

Publicado 3 days ago

Support Analyst
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

What you’ll do as a Support Analyst:

* Resolution of Level 1 Support tickets
* Escalate to Level 2 support tickets that cannot be resolved in Level 1.
* Provide Level 2 support enough information to reproduce/solve tickets.
* Monitor systems to ensure required service levels
* Communicate to customers clearly, effectively and professionally
* Maintain documentation and service logs.
* Recommend enhancements or efficiencies for supported systems.

Qualifications (Must)
* Strong English written communication skills are essential
Ability to visualize, articulate, conceptualize or solve both complex and uncomplicated problems by making decisions given the available information.
* Familiar with relational databases modeling, DBMS, and T-SQL

Good to have (Bonus)
* Familiar with Agile methodologies such as Kanban
* Experience working in Support
* Familiar with non relational databases such as MongoDb , CouchDB etc
* Familiar with cloud computing services such as AWS, Azure, etc
* Familiar with Quality assurance practices
* Familiar with Linux
* Digital Marketing knowledge
* Ability to multitask


Nivel Jerárquico: Empleado

Requisitos



Idiomas:
  • Inglés

Estudio Mínimo Necesario: Grado Terciario Completo

Support Analyst
Empresa:


Puestos Vacantes:
1

Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-04-26T11:09:44.009Z