Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Soporte Técnico

Nuestra empresa se encuentra a la búsqueda de un Técnico en Informática con experiencia para realizar tareas de soporte de Software y Hardware. Se requiere...


Desde SISNET Software - Montevideo

Publicado 2 months ago

Técnico informático junior

Nos encontramos en búsqueda de Técnicos informáticos para trabajar con en el grupo empresarial. Algunos de los desafíos del cargo son: * Mantenimiento de...


Desde Grupo Transamerican - Montevideo

Publicado 2 months ago

Auxiliar Soporte IT Junior

Requerimos: Egresados de Bachillerato de Informática o cursos técnicos en sistemas operativos y redes. Se valorará estar cursando estudios informáticos. D...


Montevideo

Publicado 2 months ago

Soporte técnico JR

Buscamos incorporar a nuestro equipo, técnicos junior para el área de soporte. Se requiere: * Egresados de Bachillerato de Informática o cursos técnicos ...


Desde Montevideo COMM - Montevideo

Publicado 2 months ago

Technical Support Analyst

Technical Support Analyst
Empresa:

(Confidencial)



Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

Under general supervision, responsible for responding to moderately complex customer inquiries regarding company products. Analyzes problems using diagnostic tools to identify problem area(s) and recommend corrective action. Recommends solutions to customer application questions. Track problems so that recurring problems can be reported to product development. Interfaces with other departments including associates and suppliers to resolve customer problems. Follows-up and escalates unresolved problems to ensure resolution is accomplished and tracks calls to identify trends and provide feedback to internal departments and to customers.

Requirements:

Minimum 3 years related experience.

Advanced computer software skills (Windows Server, UNIX, SQL will be considered a plus)

Good written and verbal communication skills; ability to handle multiple projects simultaneously.


Nivel Jerárquico: Empleado

Requisitos

Technical Support Analyst
Empresa:

(Confidencial)



Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-05-02T20:49:39.570Z