Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Supervisor Administración de Sistemas de Información

Seleccionamos Supervisor de Administración de Sistemas de Información para incorporarse al equipo de Tecnología de la Información y Comunicaciones Orientamo...


Desde Abitab - Montevideo

Publicado 2 months ago

ACTIVO: Team Lead- Web Development

Since 2016 ACTIVO provides marketing, development and customer support services to international companies with headquarters in Latin America. We are a team...


Desde Advice - Montevideo

Publicado 7 days ago

Especialista Linux

¿Quieres sumarte a una empresa líder en tecnología, con excelente ambiente laboral y oportunidades de desarrollo? ¡En Arnaldo Castro tenemos un lugar para t...


Desde Arnaldo C. Castro. - Montevideo

Publicado 5 days ago

Programador Junior

Importante empresa de plaza busca incorporar nuevo programador junior a su equipo de trabajo. No es requerido experiencia pero es excluyente se cuente con fo...


Montevideo

Publicado 2 months ago

Software Support

Software Support
Empresa:


Jornada Laboral:
Completa

Detalles de la oferta

Under direct supervision, responsible for responding to routine customer inquiries regarding products. Analyzes problems using diagnostic tools to identify problem area(s) and recommend corrective action. Recommends solutions to customer application questions. Maintains log of problems so that recurring problems can be reported to product development. Follows-up and escalates unresolved problems to ensure resolution is accomplished and tracks calls to identify trends and provide feedback to internal departments and to customers.


SQL knowledge is required.

Advanced computer software skills.

Good written and verbal communication skills.

Ability to handle multiple projects simultaneously.

Ability to work under pressure.

Advanced knowledge/experience on Microsoft Windows OS is required (knowledge on Windows Server is a plus).


Nivel Jerárquico: Empleado

Requisitos


Conocimientos:
Software Support
Empresa:


Jornada Laboral:
Completa

Built at: 2024-04-30T02:46:02.976Z